Jobb, helg och sommar!

Ja mitt jobb går jätte bra. Jag trivs jätte bra, är väldigt glad att jag har fått ett jobb som passar mig så bra. Pontus och jag har inte börjat samköra men vi börjar på tisdag, om inte han skulle lämna in sin bil igen. Men att vi kan gå upp och äta frukost tillsammans, lämna och hämta barn ihop är roligare också. Jag kan sköta mitt jobb helt efter egna val och kan ta min rast när det passar mig. Jag är ledig på alla helger och röda dagar och det uppskattar jag eftersom Pontus och våra familjer också jobbar mån- fredag. Jag jobbar helt själv, och jag trivs jätte bra i tystnaden/ lugnet faktiskt!. Jag tror jag har hittat det perfekta jobbet för mig just nu och det kom mycket lägligt! Längtar väldigt mycket till nästa månad då första lönen kommer in :). Barnens tycker det är kul på dagis, idag är det lördag och vi är lediga. Körde och köpte en liten barnpool innan idag så barnen har badat. Eller ja mest plaskar och hoppar :) Nathalie sover middag, Hampus badar och jag ligger och solar. Jonas kom igår och senare på kvällen kom även farmor och Vicki. Nu håller Pontus och Jonas på med ved. Imorgon söndag har vi inga planner men funderar på kanske stranden..! Måndag kanske vi skulle träffa Marine! Ha så härligt i det fina vädret!


Kommentarer
sofie & liam

skönt att det går bra på jobbet & att du trivs =) vart är det du jobbar?



kramar

2011-06-04 @ 22:40:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0