Helgen

Ni missar inte mitt tidigare inlägg som jag gjorde nyss?? Om brors student?

Fredag - läs tidigare inlägg.

Lördag- då var jag sjölv utaqn sambo och barn nere hos mamma och pappa och hjälpte till att städa lite efter gårdagens fest. På eftermiddagen körde jag och hämtade Pontus och barnen och sen hade vi alla grillning där nere.

Söndagen kom Sara,Andre, benji och amanda och lekte med oss :) Det var himla trevligt och vad stora barnen hade blivit :)


Idag är det tisdag, tisdag kväll och Nathalie har nu varit blöjfri i ca 1 vecka :) i natt sov hon dessutom utan blöja och det gick kanon :) Sen är det nappens tur att åka... :/


Så nu ska jag ta och hoppa i säng och kolla om det finns något på tv! Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0