Iförgår hade syrran bokat in en hårförlägn...

img_0784 (MMS)

Iförgår hade syrran bokat in en hårförlägning . En tjej på blocket dom var hår grosist satte i håret gratis men tog betalt för håret. Min syster då som har kort vill gärna ha långt hår till hennes bröllop och jag förstår henne. Hon beslöt sig och ringde och fick bokat tid och när allt var klart frågade jag henne om hur det såg ut. Jag hörde väldigt snabbt i luren att hon var missnöjd. JAg  åkte senare till henne för att färga håret och börja skratta! Så jävla kasst gjort! Jag mailade tjejen och sa att det ser ju för jävligt ut, så hon ska sätta i fler slingor! Hoppas det kan bli bättre för jag tycker synd om Monika nu inför bröllopet. Man vill ju se bra ut på sin stora dag!  Monika hade Clip lös år som jag testade. Man ser att det är fejk men om jag gjorde en fläta av det såg det bättre ut :) vad sugen jag själv blev på långt hår! Men att betala över 1500 kr för håret där går min gräns!  Nu sover barnen- Hampus ligger i vår säng och snarkar! Farmor kommer snart och ska vara här till fredag :) så barnen har börjat sin semester nu :) 3.5 vecka lång! :) nu ska jag sova! Natti natt!



Kommentarer
Anonym

heter hon monica hon som gjorde det?

2011-07-27 @ 22:14:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0