Hemligt giftemål! Idag hade Pontus mormor ...

img_5921 (MMS)

Hemligt giftemål! Idag hade Pontus mormor anita sin årliga sommarfest och vi är 32 personer ungefär! Vi träffas då alla i hennes stuga/ kollonistuga. Idag när det var regn och rusk så hade tält monterats upp! Vi hade aldrig fått plats i hennes lilla stuga :) Alla är väldigt trevliga och släkten har sina armar öppna för alla som kommer in som ny partner till någon.  Som tex jag- tyckte det var ganska jobbigt i morgon att dem var så många och det kändes nervöst att komma dit dem första gångerna för man visste inte vem som var vem. Men nu har jag varit med Pontus i snart 7 år så nu vet jag vem alla är :) Anita firade 10 års jubileum i stugan dessutom. Vi tillbringade en skål till det och sen sa anita att det fanns fler orsaker att skåla och då berättade Pontus moster anna att hon och Anders gift sig under dagen på rådhuset och att ingen hade vetat något förutom deras föräldrar! Eftersom jag redan hade Kameran med mig tog jag några bilder. Kommer upp fler ev i morgon! Nu ska jag sova!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0