Heminredning och färg!

Jag har alltid tyckt om bilderna dem visar i tex sköna hem eller lantliga hem! Där rummena är ljusa och fina och möblerna är gamla, bestanta och vita! Nu när jag börjat dra in lön så tänkte jag att nu ska jag sätta igång och göra vårt hem fint! Nu är det födelsedagar, bröllop och utomlandsresa så jag får sätta igång efter septmeber på allvar. Tänkte måla om vårt sovrum. Hampus har haft det innan och haft skitiga fötter mot väggen så ena väggen ser för hemsk ut så väggarna ska målas om. Nya nattduksbord ska inköpas , gärna begagnade så dem är rejäll och kan målas vita och nya sänglampor står med på köplistan. På Nathalies rum ska det också målas och sen ska hon få en ny möbel med förvaring! Trofast tror jag den heter på Ikea! Hennes säng funderar jag med på att måla vit då hennes möbler också går i vitt. Jag har en rotingkorg jag tänkte sprutmåla vit också! En rosa matta ska hon med få! På Hampus rum ska han få ett nattduksbord, ett nytt sängöverkast - gärna svart med stjärnor på. Se om jag hittar det på jotex! Han ska även få ny tvbänk och lite hyllor! Hans rum ska gå i stjärnmönster och ha färgerna vitt svart och rött. En svart matta ska jag med inhandla till hans rum! Lite nya tavlor/ramar och foton ska med komma upp på övervånningen tänkte jag :) Lite nya dekrationer där Nere vill jag med ha! Och nya soffkuddar. När jag får lite ensam tid över ska jag lägga upp lite bilder på hur jag menar så kanske ni kan hjälpa mig vart jag hittad dem nya sakerna jag vill ha ifall ni vet vart man kan hitta det :) Nu sitter jag i bilen och väntar på Pontus. Barnen har varit på det nya dagiset idag och lämningen gick kanon :) Hoppas min bättre hälft är på bättre humör idag för helgen har han inte varit den roligaste sällskapet direkt. Tänkte fråga om mina läsare har något ni undrar över? Något ni är nyfikna på som ni vill veta om våran familj kanske? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0