Två nya länkar

Vill uppmärksamma mina läsare att jag har lagt upp 2 nya länkar!! Den ena är - personliga smycken som Sofia i Höör har. Man väljer själv på hennes hemsida hur du vill ditt smycke ska se ut. Hon stansar även med namn. www.madewithlove.n.nu Sen har vi min syster som bloggar nu öppet om dras långa väg till att få barn. Dem är unga men har länge kämpat för att få barn. Nu är dem inne på sitt 2 försök på rmc och vi håller så klart tummarna att en liten bebis ska få gro till, eller tvillingar hoppas jag på ;) haha Ja jag LÄNGTAR att få bli moster!! www.familjenrindfalk.blogg.se Nu måste jag rusa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0