Sprutdax.

Idag är det fredag.. Idag ska jag få sprutor... Inte en, utan flera... Jag ogillar sprutor.. Dem brukar göra ont...

Mamma och jag ska vaccinera oss idag.. Till vår kommande resa..  44 dagar kvar? hmm måste räcknat fel.. bara så få dagar kvar? skit.. Sprutor idag- fixa pass får man också göra.. Det är apdyrt att åka på semester!

Tur har jag en hel del fotograferingar som har kommit in så det hjälper lite  till resekassan..


Ja annars händer inte mycket mer i helgen- skulle ätit middag och haft trevligt med pernilla och callle men pernilla var förkyld och pontus har precis varit sjuk så han vill inte bli sjuk igen så vi sköt fram på det..

I helgen ska syrran och jag till bokskogen med hundarna- kallt som sören så vinterkläderna får komma på!

Nej nu säger jag tack och hej för stunden.



Kommentarer
Pernilla

Hatar vara förkyld =(, hade varit så trevligt med middag i helgen men det kommer fler helger. Förstår att Pontus inte vill bli sjuk igen, syrran och mamma har också blivit förkylda så nu skyller dom på Amanda att hon har smittat dom hahaha. Såg din kommentar på bloggen, har inte sovit så bra i natt heller Amanda vaknade vid lite över tre inatt och va vaken i nästan 2 timmar men men får försöka sova när calle kommer hem. Kramar

2011-02-18 @ 10:31:17
URL: http://pernillaagrenn.blogg.se/
Eva

Klart jag vill =D

2011-02-18 @ 11:06:04
URL: http://minioman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0