Söndag- tråkigaste dagen!

Igår var det söndag.. fy vilken tråkig dag.. den innehöll bara städ.. för att göra den lite trevligare så bakade jag och barnen..
Jag säger glatt- ska vi baka till barnen och det tycker dem ska bli skit skoj- jag med!  Men det slutar alltid med att jag blir på dåligt humör för dem lyssnar inte på mig.. Äter upp degen.. Slickar på slevarna. Häller i fel ingredienser i smeten. stoppar ner händerna i socker och mjölpåsarna och slickar på händera osv... ja listan kan göras lång.. Men jag glömmer alltid hur förgående gångerna har varit då vi bakar.. PÅMINN mig- baka inte med barnen på minst 2 år till! ;)







Bakade 3 olika sorters kakor och sen gjorde vi semlor!.

Efter fikat lekte vi lite med lera!

pappa gjorde oss familjen i lera :)






Efter lera blev det "fri"lek.. mamma gick tillbaka till sitt tvättande, pappa slappa i soffan och ungarna lekte.



Det var den söndagen! <3


Kommentarer
Ida o Melvin

Ser gott ut med bakat=)

O resan låter helt underbar! Är rätt så avundsjuk!!

Hoppas ni får det underbart! =)

2011-02-23 @ 12:53:48
URL: http://idachristensson.blogg.se/
sofie & liam

lät som en mysig söndag & kakorna såg smarriga ut :D

2011-02-23 @ 18:10:47
Malin - Mamma till Tuva & Timon ♥

det är en hyundai elantra. inget märkvärdigt men dock väl en kombi. =) hihi

2011-02-24 @ 08:46:43
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0