Söndag- bortbjudna på middag.

idag hade jag egentligen ett fotojobb men eftersom jag snorar och är förkyld och skulle fotografera barn och bebisar så avbokade jag fotograferingen tills jag känner mig frisk.. Vill inte behöva smitta barn! Nathalie är nu också jätte snorig =(. Men det är hon i för sig nästan alltid..

Idag är vi ockå bjuda till svärmor på middag.. Ska bli trevligt , och så slipper jag laga mat idag- tummen upp :)

Har nyss gjort färdigt Alexandras skiva på Elly! Så jag ska skicka den i morgon så hon får den. 



Sitter nu och laddar in bilderna på familjen jag var hos i onsdags kväll.. Dem bilderna blev stora och många så det tar en bra stund.. Sålänge sitter jag och tittar på min nya fotokursvideo som jag köpt hos Fotograf Emelie Ohlsson...

Hej så länge!


Kommentarer
Alex

Huuuu vad spännande! Längtar :D

Det var ju sååå himla kul :) PUSS & KRAM!

2011-02-27 @ 23:19:20
Hanna - mamma till ღNeoღ

skönt att slippa laga mat! ^^



jättefin bild... =)



kram

2011-02-27 @ 23:37:43
URL: http://hannaofsweden.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0