Lördag

Ligger i vår sköna säng och tittar på tv. Har ätit godis också :) tycker det är så mysigt :) Idag började morgonen tidigt, klockan var satt tidigt, kl 10 var vi bortbjudna på frukost hos barnens gammelfarmor. Vi hade inte träffat henne sen barnkalaset i nov så hon hade vi saknat mycket! Dels var det all snö som gjort att vi inte kunnat träffas och sen blev hon dålig i julas och var på sjukhuset :( men nu mår hon bra igen och det är vi mycket tacksamma för! Hon är en mycket fin människa! Innan vi kom till frukosten hann vi även med ett besök på bilskroten. Jag hade lyckats ta sönder min helljusspak. Efter frukosten hade Pontus bestämt träff med en lastbil som skulle köra och hämta pelletspallar till oss. Träffen var i Gessle där min mormor och morfar ligger på kyrkgården så jag och barnen köpte blommor och satte till mormor som fyller år i morgon. 65 år hade hon blivit om hon hade varit hos oss. Ta verkligen vara på era mor och farföräldrar om ni älskar dem, dem kan gå bort så fort och då ångrar man sig att man inte kanske träffade dem så ofta som man hade velat. Jag saknar min mormor så mycket. Jag har så många barndomsminnen av henne att jag skulle kunna skriva en hel bok.. Iallafall efter besöket på kyrkogården körde jag hem, solen sken vackert och barnen somnade. Jag lyssnade på lugn härlig musik och körde en extra tur.. Jag njöt.. Väl hemma kom Pontus med lastbilen och dem lastade av, och bar pellets. Sen lagade han min mobil och sen gick han på bilen och laga den :) han har varit händig idag :) tack mitt hjärta!! :) Middag, godis och tvtittande i sängen- melodifestivalen hoppade jag över.. Nu ska jag kolla vidare på tv,n.. Somnar nog snart :) älskar att sova! Hoppas mina läsare haft en fin lördag! Natti natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0