klick klick klick!

I onsdags kom Alexandra med sin dotter Elly.  Det var inbokat fotografering på elly som blir 6 månader i morgon! Tiden går himla snabbt!

Lugn och fin och skötsam var hon! Och att sitta i Tant Dianas knä gick hur bra som helst även om det var ca 3 månader sen sist.


Sockersöt kicka!



 

Efter dem hade kört hem , kom pontus en stund senare och jag begav mig till en Familj som hade beställt familjefotografering!.

Jag kom dit vid halv sju och var hemma lite över 22.. Då var jag helt slut men roligt hade jag haft! Bilder kommer senare!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0