Barn på dagis, loppis för mamma, och lite annat.

Idag skulle jag ta barnen till dagis, sen vila i sängen, sen söka jobb. Men så blev det inte. Barn på dagis, handlade lite, syrran hämta mig, sen vidare till en loppis. Älskar loppisar, uppvuxen med det från min mormor- hon älskade att gå på loppisar. Hon skulle föresten blivit 65 på söndag. Men varken morfar eller mormor fick bli pensionärer. :( saknar henne så. Iallafall så handlade jag en ny spegel till bilen , sån som man kan se Nathalie i spegel, hade en sen innan men denna var bättre. Sen handlade jag en stor glasburk, en pajform + 2mindre ugnsformar. Det blev 40 kr allting :) Sen åt hon och jag lunch ute och sen kom jag hem och sökte lite jobb innan det var dags att hämta barnen och söka lite jobb till. Hittade ett fotografjobb ;) men det är bara sånt man drömmer om :) Nu har vi precis ätit, sitter i soffan och lilla Nathalie somnade i min famn :) ska lägga henne i sin säng strax.. :) Har även skickat bilderna på linnea som var här i tisdags. Inväntar att hennes mamma får se bilderna först sen lägger jag upp några bilder här :) Ja det var vår dag! :)


Kommentarer
Ida o Melvin

Kul att du börjat blogga igen=)

2011-02-11 @ 16:06:16
URL: http://idachristensson.blogg.se/
Alexander Lövén

Sv: Hej Diana! Va roligt att du lämnade ett spår i gästboken! Alltid lika roligt! :-) Vilken tjusig sida du har. Med fantastisk fina bilder! Ha det gött/Alexander

2011-02-12 @ 13:05:41
URL: http://www.alexanderloven.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0