Om 6 mån är jag gift!

Ja om mindre än 6 månader ringer kyrkklockorna för mig och Pontus! :)
Det är pingstafton , 26 maj 2012.

Inbjudan till bröllopet är utskickade nu, alla har kommit utom en som fortfarande ligger kvar hemma då jag inte hitta hans adress :).
Att vi skickade ut dem så tidigt var för att många i vår omkrets åker på resor och hittar på annat kul :)
Många tackade ja så fort dem fick inbjudan och det är kul. Då vet man redan nu hur mycket man ska fixa och hur många man ska göra/ köpa med häften, bordsplanneringskorten mm.

Allt är redan bokat förutom bilen från kyrka till lokalen. Vi har lite altenativ.
Kläder till Pontus och barnen tar vi månaden innan och min klänning skickar jag i feb. Tärnornas klänning finns i min gadrob.

Ja därför skrivs det inte så mycket om bröllopet.. Julen är här och den är så mysig- det är skönt att ha jul och påsken så det tar upp lite tid innan bröllopet- annars gissar jag på att man hade blivit knäpp :)

Idag är det fredag- så jäkla skönt. Eva med familj kommer ikväll :)
Och i morgon kommer våra föräldrar på kalas för barnen :)

Blir en bra helg känner jag!, nästa helg åker vi tillTyskland och övernattar på både båt och hotell :)




Kommentarer
carina

kan se om ja hittar den maila namn å födedatum om du kan så ska ja se va ja kan hitta på min sida

2011-12-02 @ 18:38:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0