Julmiddag hos oss i skurup!  Ja nyss har v...

img_0457 (MMS)

Julmiddag hos oss i skurup!  Ja nyss har vi avnjutit ett julbord hos oss. Teddy och Nina som både är lastbilschafförer firade nog sin jul idag för nästa lördag är det julafton och då jobbar dem. Så vi hade det här och det bjöds på det vanliga julbordet - gott var det!  Sen hoppade vi över gröten som var i kylen i gick på ostbickan med chockladask- gott :) Nina som hade jobbat och sovit väldigt få timmar var mycket trött så det blev inte så jätte sent- Nathalie somnade i soffan men nu ligger dem nerbäddade i sina sängar och även jag.. Brudklänningen jag hade sett på en hemsida och bestämt mig för fanns ute kvar! Gissa om jag blev sur!  Så nu är jag på jag efter ny klänning. Har redan hittat 3 som jag skulle vilja ha så får se vilken det blir av dem :) Nu ska jag surfa vidare! Natti natt.  Exakt för 10 år sen idag åkte du morfar in på sjukhuset för att du inte orkade kämpa mot cancern mer. Den 19 december är det 10 år sen du försvann. Jag minns ditt utseende och hur du var men rösten minns jag  inte direkt. Jag minns ljuden du gjorde när du kramade mig och strök ditt skägg mot min kind för du visste att det sticktes..  Jag saknar dig och mormor.. Speciellt sådärr till juletid då det finns så många barndomsminnen som kommer upp.  <3 Natti natt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0