5 månader kvar :)

Julen har varit jätte bra! Älskling fick björn Borg kalsonger och jag fick utav honom smycken till bröllopet :)
Vi skulle egentligen inte ge varandra men så hitta jag billiga smycken så blev det ändå presenter hehe :)

Barnen fick så mycket nya leksaker så det var tur dagarna innan att jag sorterade på rummen!

Lille julafton firade vi med Pontus föräldrar, faster Vicki och gammel farmor hemma hos oss.
Julafton firades nere hos mina föräldrar , och iår var jag jultomte vilket var svårt tyckte jag :) nästa är har vi redan bestämt att Pontus får vara tomte :)

Och idag annan dag jul så var det den årliga familje träffen hos Pontus mormor Anita! Alltid lika trevligt att träffa hans släkt! Nästa gång vi gör det är antagligen på vårt bröllop :)

Idag är det 5 månader kvar tills vi står i fina kläder och lovar varandra att älska varann i nöd och lust :)

Idag köpte jag även en blu ray spelare! Men får det inte att funka direkt- ska ringa service i morgon och se om jag kan få rätt på det!
Älskling var dessutom idag med min pappa och kollade bil. Det slutade med att sambon köpte en ny familjebil till oss som kommer köras mest av mig * fniss*
Jätte fin var den och den hämtas i morgon :)

Så nu kommer jag kunna känna mig fri igen- jag har varit utan bil i ca en månad och vi har ju jeepen men en bil på landet då känns det lite jobbigt när man annars är van vid att själv bestämma när man vill ut och köra :)

Ja det var nog allt för idag :)
Jobbdag i morgon- jag hade gäääärna velat vara ledig i en dag till :)



Kommentarer
Eva & Neo

Ser också framemot eran stora dag.. NI kommer att vara så fina!

2011-12-27 @ 15:40:01
URL: http://minioman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0