Nej idag var det ingen vanlig dag för mig!...

img_3826 (MMS)

Nej idag var det ingen vanlig dag för mig! Jag fyllde nämligen år idag! 27 år gammal, usch 3 år till 30- nu börjar jag känna mig gammal :) Så igår var vi ute på restaurang med min familj, föräldrarna och mina syskon. Och idag kom Pontus familj inkl hans farmor och mormor... Har tänkt väldigt mycket på min mormor idag när jag jobbade. Hon har alltid ringt på min födelsedag och sjungit men detta året ringde ingen mormor och kommer aldrig mer att göra. Min farmor slutade ringa när jag var liten eller i efterskott. Men mormor har alltid ringt , när hon var frisk skickade hon också alltid vykort. Två utav mina vänner ringde också- det blev jag väldigt glad för. Det känns väldigt konstigt att visa nära vänner bara skrev det på face. Jag hade hellre uppskattat ett sms eller samtal från dem.  Men det är kanske bara jag som tycker och känner så..    Med pontus familj åt vi iallafall grillat och sen hade fina svärmor bakat en tårta till mig- inte dåligt det inte :) och den var dessutom god!! Annars är jag ingen tårtgillare men denna- mums!  Och väldigt somrig- precis som dagens väder! Nu ska jag sova. Jobb i morgon!



Kommentarer
nyfiken läsare

grattis på 27-årsdagen!

2011-08-02 @ 23:11:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0