snart :)

Jäklar vad nära vi är nu!

Denna resan börjar snart!! Nästa söndag- vid denna tiden sitter vi på ett stort flygplan till Filippinerna :)

Jag hoppas att veckan kommer gå fort med jobbinterjuv och bvcbesök.  Packa det sista i väskan för att invänta söndagmorgonen :)



Här är bild på "Lo" och hennes dotter som vi kommer att bo hos och umgås med :) Det är dem som får följa med oss och visa oss alla affärer och standen är ett måste att få se :)

Ja nu börjar resefebern ätt komma så smått :)


Kommentarer
Eva

Snyft min vån flyger bort ifrån mig.... ;(

2011-04-04 @ 09:00:49
URL: http://minioman.blogg.se/
Eva

I know.... Men ändå! Buuhu... Haha... SÅ nu har jag uppdaterat lite till...

2011-04-05 @ 12:30:20
URL: http://minioman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0