Onsdag- glöm inte greys!



En bild som togs för 1,5 vecka sedan- tycker hon är jätte söt!




idag har jag fixat ihop penillas blogg. Hon valde det själv med färger och sånt.. Så dagen har spenderats framför tv och datorn.. Tittar runt i Hampus rum... Ja jordbävning- märks dem varit på rummet och lekt :) Nu sover faktiskt båda barnen! Det händer aldrig att hampus tar en powernap, om det inte är så att vi åker bil!


Tänkte gå ner och börja på maten. Pontus är redan hemma och skulle fixa någon kontakt på bilen så jag tänkte jag kunde göra vid potatisen- ska bli potatismos med fiskpinnar och kaffegrädde idag!
Sen ska vi handla lite mat inför veckan då jag är borta och lite påfyllnadssaker som saft, mjölk och bröd!

Glöm inte greys ikväll :)







sist men inte minst syrran :)



Bjuder på dessa bilder från sista studiofotograferingarna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0