Day 2

Ja idag sov vi till 11 :) sovit hur bra som helst i natt. Kallt och skont med luftkon.
Dagen idag bestod av att aka trecykel. Vi hyrde aven grannen att kora for det ville han ha 500 peso. Jon- som bor hos sa att han ville bara ha for sjalva bensinen. Mamma sa han kunde tanka full tank och da blev det 475 peso. Farden gick till butterfly heaven som ligger i Pupilan. Intradet for oss  200 peso. 50 peso = 8 kr - rakna sjalv hehe :)
Har har ni en 3cykel :) Jon som kor och Joyce och mamma pa bild :)
Rundan gick valdigt snabbt- vi trodde det var storre att ga sa det gick valdigt snabbt. Nar man hyr chaffoerna stannar dem pa stallet sa man har aktur hem.
Var hemma ganska tidigt sa vi at lite glass och akte sen in till city med Jon. Korta stacker kan han ta oss alla pa hans trecykel. Det blir tangt men det funkar..
Helt sjukt- jag har borjat think - tanka pa engelska! Aven nar jag skriver eftersom dem inte har dem tre sista bokstaverna i vart alfabete :)
Vi gick i affarerna och handlade lite saker till i morgon. Jag handlade gucci solglassogon, fick 2 for priset av ett.. 250 p = 40 kr.. for  2 :) kopte aven ett par till Joyce. Handlade aven bad saker till i morgon for da blir det BAD :)
vi ska till DJ paradise i morgon, ett stort badstalle med massa pooler! Da ska jag bli brun for just nu kan jag inte bli det! Jag har inte ens blivit red! Vi ar for lite ute i solen :( Men i morgon far vi som jag vill haha bada!!!
Har ar huset vi bor i , pa kvallen :)
Nu maste vi ga!! hejhej :)
bilderna tog 1 timme att ladda upp sa ni far bara smakprov veckan vi ar har!
en bild pa oss utanfor butterfly haven :)


Kommentarer
Carina

Wow vilka fina bilder man blir så nyfiken tycker de ser så fint ut ... ser ut å va ett rätt fint hus de bor i ...

2011-04-12 @ 17:51:58
Brigette

Hej!

Va spännande att ni åker till Filippinerna! Det är verkligen ett otroligt vackert land. Ni kommer verkligen inte ångra er!



Jag åkte dit för att jag ursprungligen kommer därifrån! Tack för att du tittade in! KRAM

2011-04-12 @ 23:03:19
URL: http://brigette.blogg.se/
Anonym

waoo så fint Ni har det,hoppas Er baddag blir bra.

Kramar från Mig hälsa din mamma

2011-04-13 @ 08:31:35
Pia Johansson

Det var Jag som skrev förra kommentaren, ha det gott kram igen

2011-04-13 @ 08:32:58
Eva

Oj tack för den härliga uppdateringen... Fin bil på dig o din mamma på bron =))))) Akta så du inte bränner dig!!!!

2011-04-13 @ 08:59:27
URL: http://minioman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0