Alla dagar.

Förlåt bloggen för att jag inte skrivit på länge! Vi kom ju hem onsdag natt.. På torsdagen skulle jag gå brevidgång på ett jobb, efterdet körde jag och syrran in och tittade i några affärer, även babyland där jag stötte på pernilla och amanda :) på långfredagen hade jag jobb igen och efter det körde jag direkt in och handlade vagnen jag hade blivit kär i! 



En brio spin! Kan även säga att den finns att köpa för endast 2250 kr. brio och carena har 25 % rabatt fram till 5 maj eller något sådant! annars kostar vagnen strax under 3000 kr.



 På lördag var det påskafton.. Påsken blev helt underbar men började med stress!

Jag hade frågat mamma långt innan om vi skulle fira påskafton hos oss.. Vi firar alltid bara påskmorgonen i vår familj.. På långfredagen -  fick jag ett sms som jag läste. Ja ni kan komma i morgon kl 10 och äta påskfruskost :)

kl 10 står vi utanför mammas dörr och hampus frågar om monika med ska komma.. Ja det ska hon- det tror jag iallafall sa jag! Men då kommer mamma och pappa ut genom dörren och säger- vad gör ni här? vi ska ju köra till er nu!! Jag hade allstå läst fel på sms:et!! det stod dem skulle komma till oss, inte vi till dem :)
 
Vi skrattade och sa men då kör vi och handlar frukost- bjud med syrran och mange sa vi!  Pontus, jag och barnen körde snabbt och handlade och vid 11 om alla och vi åt frukost och barnen fick påskpresent utav mormor och morfar med kläder och syrran och mange fick dem ett stort påskägg var fullt med godis! Det fick dem även utav oss!  vid två tiden körde alla hem och vi hade då bestämt grillning hos mamma och pappa vid 16..

En jätte fin dag tillbringades och på söndagen kom farmor, farfar, faster och Inger och vi hade "knytkalas" med sill, ägg, prinskrovar, nypotatis, köttbullar, gräddfil och gräslök! Gott!!

Måndagen kom och det var min sista brevidgång på jobbet och sen skulle jag jobba själv mellan 13-17.. Kände redan på mig sen innan att detta var inte rätt jobb för mig.. Det var helt enkelt för tufft och dagen slutade inte bra alls.  På vägen hem från jobbet märkte jag hur bromsarna på min bil slutade att fungera och jag blev väldigt nervös.. Men hem kom jag och nu åker bilen till skroten.. Min älskade bil!

Men redan i morgon torsdag kommer min första EGNA bil! Som jag SJÄLV har köpt och som står helt på mig :)




Annars finns det inte mer planerat förutom Neos 2 års kalas på lördag- det ser vi fram emot :) Faktiskt Hampus & Nathalies första barnkalas som dem ska gå på :)

måste rusa- Pontus jagar mig!








Kommentarer
Eva

Fan vad kul med en EGEN bild hjärtat... :D Kul med uppdatering, ÄNTLIGEN! Synd att jobbet inte var något för dig, men det kommer fler. håller tummarna puss

2011-04-28 @ 10:36:32
URL: http://minioman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0