rubrik?

Idag har jag suttit och verkligen letat efter jobb. jag vill så gärna ha ett jobb nu! Det blev inget med personlig ssistent intervjuven jag var på men det var ok.

Letandet efter jobb går vidare och i morgon ska jag ringa skurups kommun. Jag funder på att börja plugga- men till vad det vet jag inte! någon som har förslag? Har ju inga direkta intressen av yrkesval.

I morgon fyller min syster 23 år så vi ska se om vi kan hitta något fint till henne i ullared! Vi åker ju dit på lördag och det ska bli kul!

Annars har det inte hänt så mycket mer..
Tänkte styla om studion till jultema i helgen för att ta en bild som jag kan göra reklam med,  och nästa vecka ska jag på fotouppdrag i höör/hörby?  och fota småbarn vilket ska bli riktigt kul!

Eftersom jag inte har så mycket mer att säga så säger jag godnatt nu ska jag ner till sambon och sätta oss vid brassan och dricka lite tee. !









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0