Familjen

  Slänger in en bild på mina små hjärtan :)



Tänka sig hampus blir 4 år, dante är 5 år och nathalie blir 2 år om mindre än 2 veckor!
Tänker ganska mycket på att nathalie är i den ålden hampus var när han blev storebror! Att tänka på att nathalie skulle få syskon nu- usch nej! jag tycker hon är min bebis fortfarande även om vi tycker hon blivit så stor! men det blir väl så när man har en minsting- att den kommer alltid bli minstingen och vara liten i ens ögon :)





gjorde något roligt av maten förra veckan. spritsad potatismos :) roligt och göra och roligt för barnen!






ja det här med julstudion gick åt skogen. Inte alls vad jag hade tänkt mig =(  desutom hade jag inga glada barn som ville bli fotograferade. nathalie hatar kameran!

nu ska jag sätta mig där nere vid tv:n. Barnen blev precis nattade! Sov gott!



Kommentarer
Sara

Vilka fina bilder på barnen. Julstudion blev hur hur bra som helst :) Skönt att dina barn sover, för det gör inte mina. Vi saknar er. Kramar

liindblaads

Vill du vinna bloggsvars inbjudan ? lottar 85 fem st nu i bloggen,



Vill du inte ha en bloggsvar ? utan vill ha en länkning? delta i dagens blogg som avslutas i morgon

2010-11-11 @ 23:28:59
URL: http://liindblaads.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0