underbara lördag

Idag startade morgonen bra! Sambon vaknade på bra humör och då blir hela dagen underbar ;)
Ja älskling ( vet att han läser min blogg) det är sant, vaknar du på bra humör - gör jag det med!

Vi hade iallafall planner på att åka hela familjen till bokskogen, inkl vår hund Dante. Går bättre att ta med honom nu på äventyr när Pontus har inköpt en combi bil! Nu har vi min lilla volvo och Pontus assnygga v70.. Den är riktigt fin med riktig hundbursutrustning i den så även dante kan åka säkert!

Ja morgonen började med frukost som för en gång skull bestod av gröt! Mannagrynsgröt- den enda gröt jag äter.
Alla gillade det så det tar vi fler gånger! Lyckades även att inte bränna det!

Sen åkte vi direkt till bokskogen.

Här kommer lite bilder...





nu blev just maten klar så jag får fortsätta bilduppladdningen senare!


Kommentarer
Frida - fotograf

många små eller gamla kisoker verkar ha kvar de där , ska leta vidare efter fler nostalgitrippar. Du har fö precis en sån hund som jag vill ha :) fina bilder tillsammans med dina barn!

2010-11-15 @ 20:09:12
URL: http://fridaborjeson.blogg.se/
Anna

Gulliga bilder! :)

2010-11-18 @ 08:21:55
URL: http://wallinphoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0