Slit på kameran haha

Det valkas bröllop nästa år! Sommarbröllop! Och detta ser jag verkligen framemot!

Idag har jag fått 2 st bröllopsbokningar. Båda sker i Juli 2011, underbara sommarbröllop!.
Jag älskar bröllop, fast jag bara varit på 2 st i hela mitt liv.

Men jag älskar planeringen, fantastiska klänningar, håruppsättningar, dukningar , ja allt!

Och i morgon är det graviditetsfotografering som sker.
Och nästa helg sker dopfotografering i småland, Elly +min väns dotter ska döpas. Sockersöta Elly!

  
Tyckte det var för himla kul, jag fick ett mail från min hemsida:
"Skulle gärna vilja anlita dig lördagen den 27 nov det gäller ett barndop i Småland nämre bestämt i Vissefjärda Kyrka."
Min första tanke var- vem tusan vill anlita mig från småland?? Sen läste jag vidare...  Du kanske har gissat vem jag är.. HAHA det var Ellys mormor :p.

Vi har ju fått inbjudan till dopet men jag hade inte lagt kyrkan på minnet så när jag läste det var min första tankte- varför ta mig som bor i skåne :).

Ja roligt!
Och idag har jag varit olydig.. Jag har gjort en sak man inte får göra.. Men vad det är det berättar jag inte, men visst är det roligt att göra något man egentligen inte får göra ;). Det är mest en skämtsak jag gjort :)

Nej nu tackar jag för idag.
I morgon ska jag fota självporträtt i mina nya lätta kläder ;) och sen städa studion för gravidfoto på kvällen! Spännande- jag tror det blir en del graviditetsnaket för frun önskade det! Det ska bli kul!.

hörs i morgon som sagt! natti natt!



Kommentarer
Louise - kvinnlig målare och mamma till Hampus

underbara bilder, undrar lite ang. mammaträffs fotografering. hur många tycker du man ska va på en sådan träff? är lite sugen på att ordna en träff någon gång nästa år mellan feb-mars.

2010-11-17 @ 20:23:13
URL: http://lisnilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0