Post!

Snart ska jag hämta mitt HM paket som innehåller:
 2-pack strumpbyxor+  5 pack sockar till nathalie, eyeliner till mig, skor till mig, en klänning till mig och stay up till mig och strumpebandshållare till mig så klart, bh och trosor kommer senare i annat paket  :) och dessutom ska jag hämta min nya iphone! Massa saker till mig idag :)
Hoppas skorna passar bara annars får dem skickas tillbaka =(
Och ny färgpatron till skrivaren kom också med posten idag men då valde skrivaren att lägga av istället. Så det får bli ett Höörbesök i veckan och lämna in skrivaren på service där den är köpt, passar då på att besöka våra vänner såklart :)



Bilderna på The och hans mamma kommer en annan dag när det går snabbare att ladda upp bilderna!



Kommentarer
Fotograf Linda-Pauline

sv; Vilken tur att någon gillade min långa text. haha!

2010-11-09 @ 12:15:48
URL: http://lindapauline.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0