Hej! :)

det var längesen :)
men mycket har hänt så jag har inte haft tid att uppdatera!

I onsdags tog jag lite självpoträtt. I mina röda fina underkläder och 13 cms klackar ;) Ja det blev himla bra resultat men bilderna passar nog inte in här på bloggen ;) Även om jag inte tycker dem är "porriga", utan mer vackra och fina!


Sedan på kvällen kom familjen som skulle fotografers. Cd:n kommer att skickas i morgon och sen inväntar jag svar ifall jag får visa upp bilderna. Några blev riktigt bra enligt mig själv!


Torsdag- satt jag och behandlade alla bilderna från fotodagen. Det är mycket arbete efter en fotografering också. Sedan när barnen varit på dagis körde vi och lekte med våra vänner i Höör och så lämnade jag in min skrivare som är sönder.!



Fredagen var det ikea som var inbokad. Eva och Neo kom och gjorde oss sällskap, blev shopping och middag :) Massa shopping för mig men nu är Nathalies rum färdigt! bara tavellisten som ska upp :)
Sen kom vi hem och på kvällen satt jag och hampus och pysslade så vi hoppade över idol.

Lördag- Farmor kom med Nathalies nya säng. Hämtade Hampus för han skulle spendera kväll och natten med faster :) Sedan lämnade jag nathalie hos mormor och sen bar det av till fotokursen. ( fick studiokursen utav min SNÄLLASTE SAMBO i förskott i julklapp) lärde mig en hel del och det blev en del fotografering-en modell fanns med på workshopen!  Ska först få hennes godkännande!
 Sedan efter det kördes det till syrrans sambo som fyllde år.  Var hemma vid 23 tiden och då kom  sambons vän hit- jag fastnade framför datan för att fixa så jag kan börja fota i rå-format igen!
När klockan slog två? - körde jag hem niklas och sen satt jag vid datorn till 3 i natt! Då vaknade hostnathalie och somnade igen när jag sa godnatt.

11,00 väckte Pontus mig och Nathalie! Härligt att hon sov så länge ;)
Hon hade feber så vi satt vid datorn och fixade hemsidan medans Pontus hämtade hem vår stora son!.
 
Nu är det kväll och vi inväntar pontus så vi kan äta efterätt!

ja ett långt inlägg men mycket att ta igen :)

Hoppas jag kan visa lite foton i kommande veckan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0