Bröstförstoring

Litet privat inlägg jag gör nu men det kanske finns fler som känner som jag och har lite funderingar över det.

Jag har alltid haft små bröst och till min kropp 173 lång med kramgo rumpa tycker jag min kropp ser konstig ut.

Rundade former nedtill och platt upp till. Eller ja inte helt platt men tillräckligt för att jag hatar att vara utan BH i sängkammaren eller ens visa mina bröst inför sambon. Och att han säger att han gillar dem- det betyder tyvärr inget för mig.. Det är JAG som inte gillar dem! och jag tänker på det väldigt ofta!

Jag har funderat på att köpa inlägg i Bh:n men vad hjälper det. Man kanske känner sig fin när man har kläder på, men när man tar av dem, då blir man deppig igen. och det är som nu då. Jag tänker inte på det lika mycket med kläder på- och det beror på vad för kläder jag har. Visa tröjor gör så dem ser ännu mindre ut än vad dem är.

Jag har alltid ogillat mina bröst ( förutom när jag var gravid- då var jag lycklig som ökade en storlek även om glädjen försvann snabbt då magen blev  stor och brösten inte såg lika stora ut längre :)

Jag tycker samtidigt det är snyggt med lite stora bröst men inte så så det skriker att man har förstorat brösten.




Bilden är lånad från internet.


Jag har iallafall bestämt mig- när jag får fast jobb ska jag genomgå en operation! Och det ska ske innan jag gifter mig, när det än blir men jag sätter inte på mig någon brudklänning med små bröst! Så det så!


 

Önskar det fanns tabletter man kunde äta så man fick brösten till att växa!!



Nog om det!.

Min käraste kom hem med en lyckta idag :) En sådan jag ville ha :)

  
En liten bild på  mina små barn :) hampus, dante och nathalie =)

nu ska jag se greys!



Kommentarer
Eva med Neo

Du är fin som du är.... Världen är allt konstig, några vill ha små, vissa vill ha mellan och andra vill ha stora... hatar också mina, har alltid gjort, kommer alltid att göra... Och vill också förstora mina, inte för att dom skall bli stora, utan lagom.. Så du är inte ensam! Puss o kram gumman!

2010-11-04 @ 06:41:12
URL: http://underbaraneo.blogg.se/
Fotograf Viktoria Wigenstam

Tack, gillar den jag också :)



Har det där "problemet" också...under graviditeten var dom bra...men kommer dock inte göra nånting åt det då min man är emot sådant, men är han nöjd så okej ;) haha

2010-11-04 @ 13:48:49
URL: http://viccivicci.blogg.se/
Ida o Melvin

Klart du får lägga ut bilderna=)

Ja, de e ju så, man måste vara nöjd själv för att kunna ta emot andras komplimanger, så e jag i alla fall!

Men måste bara säga att jag har aldrig tänkt på att du haft små bröst!

O tycker inte de nu heller=)

Du e fin!!

Kram!

2010-11-04 @ 15:38:18
URL: http://idachristensson.blogg.se/
Madde

Hej hej! Brukar kika in på din blogg ibland, du tar så söta bilder :-) 3 av mina vänner har gjort bröstförstoringar och 2 av dem har fått problem efteråt. En har ingen känsel i brösten längre och den andra har fått göra om sina 2 gånger och ska nu göra om de en tredje gång. Men det 3:e är supernöjd med sina iallafall ;-) Så ett tips är att verkligen gå igenom för och nackdelar om du inte redan gjort det.. Bara en tanke, hoppas du blir nöjd hur du än gör. Kram Madeleine

2010-11-05 @ 14:03:05
URL: http://madeleinereinholdsson.blogg.se/
Sofia - Blivande 3barnsmamma

Det finns tabletter som får brösten att växa. Vet inte vad dom heter, men googla det! :)

2010-11-11 @ 11:00:49
URL: http://sebra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0