Vem ville ge mig en kram?

När jag kollade mina kommentarer innan såg jag att jag hade fått en kram av någon.. Men ingen avsendare..
Jag kollade på dem som brukar kommentera min blogg  men ipnumret stämmde inte på någon av mina stammisar så jag ungar vem var du som gav  mig kramen?? :O)


Iallfall- hela familjen sover... pontus skulle vila innan solsidan kom men han vaknade inte så här sitter jag..

Tänkte ge mig på att fixa ögonbrynen med min nya kniv!!

återkommer i morgon, då berättar jag hur det gick!

natti natt folk!



Kommentarer
Sofia

Jag rakade av en bit av mitt ögonbryn dan innan mitt bröllop med min ögonbrynskniv. Jag använder den bara till det ljusa "fjunet", inte plockning. Tycker att det gör ont när det bli stubb sen. Men på nåt vis lyckades jag slinta med kniven, så jag fick gifta mig med 1 ½ ögonbryn istället för 2! :)

2010-03-19 @ 23:19:52
URL: http://sebra.blogg.se/
Eva med Neo

Det var bara jag som ville ge dig en kram för att du hade så tråkigt. =) SÅ det var ingen speciell. :P Detta är mitt IP-nr

2010-03-20 @ 15:26:54
URL: http://underbaraneo.blogg.se/
sofie - mamma till underbara Liam

Hur gick det med kniven? var köper man en sån =) borde nog prova =)

2010-03-20 @ 19:21:16
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0