Väska beställd!

Beställde min väska igår, ska nu ta 10 dagar för den att komma- beställde ett tryck med barnen på! - att vänta är aldrig kul.


Reporterväska- bild kommer från fuji.
(ca 39x26x8 cm)
Pris: 249,00 kr... www.fujidirekt.se


Väntar dessutom på mitt handledartillstånd - ringde just dit. öpnnar 14.00 =/.
Annars så är Hamp på dagis och Nathalie sover. Pontus är på jobb och Dante ligger och vilar och Mamma Diana sitter framför datorn och undrar på vad hon ska göra idag- underbart väder!

Dessutom så har jag tåg/busskortet fram till den 7 April ifall någon vill hitta på något! :).

Tog några få enstaka foton igår på kyrkan- i skanör/falsterbo är där inte lika varmt som här i höör och malmö så vi stannade inte där så länge!. Ska ladda in fotona nu i datorn!

Vi hörs senare!




Kommentarer
Eva med Neo

DUUUUUUUUUUUUUU! Jag läste att du har kortet till den 7 April, skall vi ha en picknick i helgen?

2010-03-25 @ 12:01:36
URL: http://underbaraneo.blogg.se/
sofie - mamma till underbara Liam

Då får vi se till att ses innan den 7 då juuu =)

2010-03-25 @ 21:21:14
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0