shopping tur!

blir ett snabbt inlägg för min mat väntar på mig, och sen tv med chips och dippa!

dagen bestod av vårdcentralen med hamp.. allting såg bra ut. ska göra lite förändringar bara och så ska han få en tid hos barndoktorn.

efter vc åkte vi med pontus in till stan. sen gick jag och barnen i massa affärer och tittade!

blev shopping till mig för en gång skull!  tänkte börja "ta hand om mig själv" lite.. köpa mig kläder, skor och sådant som jag gillar, så man känner sig mer diana än mamman som bara handlar till sina barn..
hamp har kläder - han växer inte så mycket nu.. bara strumpor han behöver.
och nathalie hon har också kläder fram till sommaren. sen får det handlas klänningar och andra sommarkläder.

så nu shoppade jag ögonbrynskvin+ 2 leggings+n en tröja till mig själv.
till nathalie- påskkläder/ vårkläder. byxa + tröja. bilder kommer i morgon.
sen handlade jag till alva så man inte kommer tomhänt när man träffar en nykomling för första gången.
ska handla skor till mig sen blir det inte mer shopping fören min a-kassa kommit igång och om jag enns har råd då att handla sådant då!

Nej nu ska jag göra mina killar sällskap.. Nathalie somnade nyss... hon var den enda som var vaken under shoppingen, drog och slet i alla kläder så hon blir nog en bra shoppingkompis när hon blir äldre :)

Ha en trevlig fredag!







Kommentarer
sofie - mamma till underbara Liam

kul med shoppingdag =) avis

2010-03-20 @ 19:23:19
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0