Melodifestivalen

Igår kom Pernilla och Calle! Det blev grillning och den blev precis klar till melodifestivalen så maten fick ätas i soffan :).

Det var jätte bra bidrag som var med tyckte vi- annars dem andre åren brukade det vara skit men inte i år :).

Anna som gick vidare var en bra låt men jag tror inte alls att den kommer gå vidare i eurosong contest i norge.
Däremot tyckte jag Eric med manboy skulle vinna för jag tror den hade haft en chans!
Aja många bra låtar var det igår iallafall, pontus heja på timotejil!
Till efterrätt blev det två olika pajer med vaniljsås- himla gott!
Det var en mycket trevlig kväll men det har jag alltid med Pernilla :). Ja calle är en trevlig man han med :).

Längtar så tills jag får körkortet och kan besöka mina vänner när jag villl :).

Tyvärr blev det inga bilder igår, vi satt och lekta med kamrerna så det blev bara test foton!
Föresten ett foto togs :)


Hamp låg i pernillas famn och myste :) hamp håller hårt i sin branbil han fick av dem igår :).

 tittar man noga ser man halsbandet hon har på sig som hon fick av mig :)



 Denna skyddsängel beställde jag utav min mormors syster som gör smycken . och denna röda gav jag till pernilla igår :). Beställt en egen i rosa, fast i glas :).


Tack för en toppen kväll Pernilla och Calle och melodifestivalen :).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0