mata ankorna

Igår som jag skrev så skulle vi ju mötta Sara med Benjamin! Handlade bröd och sen gick vi till ankorna, där var väldigt många och dem var hungriga för dem attackerade varandra!

Någon få bild från igår - var tråkigt väder.








Idag är det en piss dag.. Känner mig inte alls på humör för något.. Tycker ögonen känns  som dem hänger och allting är tråkigt.. Tänkte natta nathalie sen och ta en dusch och hoppas jag blir piggare! Tänkte passa på att se bröllopsfotografen då.. Har inte sett den än!

Ikväll får vi gäster, grillning- gott!!



Kommentarer
Ida o Melvin

Jag har sett den! Men tyckte inte den va alls bra=)

Men smaken e som baken=)

2010-03-12 @ 13:14:04
URL: http://idachristensson.blogg.se/
Emelie

Åh grillning lät gott =)

2010-03-12 @ 14:43:44
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0