Åh lord!

Fy vilken tradig dag!

Jag har skickat runt till all my friends och frågat om träff men ingen kan, jobb eller sjuka barn :( Så nu får jag sitta här i min ensamhet med barnen och- ja städa blir väl det enda nöjet idag! Ropar JIHOOO...

Och en sväng ut med kameran kan man hoppa över då det bara är dimma ute...
Gud sikken rolig dag idag!
och fota mina barn  är lika med noll då ingen av dem gillar att stå framför kameran, men bakom tycker dem är roligt! Eller ta en dans med mitt stativ- och det är inget jag blir lika glad över.

Ja jag får väl ta och börja sminka barnen eller hitta på något annat galet :)


Kommentarer
sofie - mamma till underbara Liam

haha snälla gör det =) vi ska ses nästa vecka =)

2010-03-18 @ 15:27:34
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
Anonym

krama

2010-03-19 @ 12:20:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0