Snart....

Idag har jag ringt och sagt upp lite saker, och ringt Skurups kommun och pratat med kvinnan som sköter förskolekön! Jätte trevlig var hon och jag skulle redan få dagisplats till barnen i augusti men senast i september! Det var jätte kul att höra att det kunde gå så snabbt !

Allt med den här flytten har gått som på räls! Helt problemfritt   * peppar peppar ta i trä *

Detta var nog mening för oss att det skulle bli så här!


Så nästa vecka flyttar vi till Skurup! Eller ja, några kilometer ut på landet!

Litet smakprov på huset:



  Huset + garage +  stor verkstad på 180 kvm + gäststuga på 25 kvm ( blivande fotostudio)  & stor tomt.

   
Arbetssidan av köket + vardagsrummet + brasan

 toaletten  verandan

Detta är före bilderna , kommer sen lägga ut efterbilderna när vi har flyttat in :)


Nu ska jag köra iväg och tanka lite- sen handla till picknicken som vi ska ha på skånedjurpark med vännerna !


Kommentarer
Eva med Neo

Huset ser supermysigt ut =)

2010-07-19 @ 13:47:28
URL: http://underbaraneo.blogg.se/
Eva med Neo

den där gung-saken hade varit en kul ide, vad vill du ha för den? Lite djur hade inte i heller skadat men han kanske är för lite än? Jag rensade nämligen bland hans bebis leksaker som han bara slängde ut på golvet bara för att det var kul att slänga ur något, men som han aldrig lekte med så jag kastade det.

2010-07-19 @ 13:56:59
URL: http://underbaraneo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0