sådärr ja!!

Sådärr ja, nu var jag tillbaka igen :)

I onsdag flyttade vi! Allt i huset blev flyttat på en dag- men vi hade mycket hjälp, mindre hjälp av pontus då han är förkyld och när han är sjuk- ja då är han sjuk.! Och nu var det mycket som skulle slängas och skänkas bort! Bara pontus saker som ska tas i morgon- ska försöka få honom till att fixa det själv med hjälp av Jonas, nu tycker jag att jag gjort min del :) packat allt, varit med i flytten, tagit upp alla kläder och lagt in dem i gadroben, möblerat, sorterat och fixat. Idag sorterade jag i det gammla huset och på måndag ska jag städa det.

Nu sitter jag här med en ny bärbar dator, mobilt bredband eftersom vi bor för mycket på landet för att ha vanligt bredband.
 Hör tvättmaskinen rulla, och allting är ordning och reda i nya huset..Helt underbart!!

Pontus och Hampus är och handlat mat men kommer nog snart!  Åh vad vi trivs!! Vi älskar verkligen huset!

Tur vi gav det en andra chans!!


Någon som lust att ses nästa vecka är det bara att höra av sig på mobilen- pontus börjar jobba på måndag och vi är lediga- jag och barnen! och har bil ;)
Ja bil är ett måste här "ute" :)


tjohopp!!



Kommentarer
Malin & Tuva♥

du får fota i huset sen så man får se lite =) Grattis till nya lyan förresten om jag inte skrev det sist. Kram

2010-07-31 @ 07:16:11
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Eva

Måndag? Kan ni ? Vill ni ses?

2010-07-31 @ 21:29:40
URL: http://underbaraneo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0