Pang bum!

Pang bum
Idag så bara kände jag ett jätte sug för att börja blogga ingen :).

Får se hur länge det håller i sig nu med bloggandet bara :)

Sen jag slutade blogga den 24 april har följande hänt:

* varit på kolmården 
* tagit mitt körkort *wiiiii*
* Min mormor var med i en olycka
* Varit på Liseberg med Pernilla & calle
* Träffat eva och Neo vilket var månader sist
* varit i danmark på äventyr
* Fotot fina gravida alexandra
*  Varit på husvisningar
* Vi har målat om huset, och lagt nya golv :)

 Ja vad kan man mer komma på.
Hampus har blivit stor kille, slutat med välling, napp och blöja- och Nathalie kan nu säga- mamma, pappa, monika, benjamin, morfar, sitta, fast, dricka, bil , traktor, hej, hejdå, tack. Hon förstår betydligt mer!

Ja det är väl det som hänt! Vi har semester allisammans nu, har vi haft i 5 veckor ungefär och pontus har till augusti.

I dag ska vi ut och äta lite och i morgon blir det sjöbo marknad. På lördag ska jag fotografera Amandas dop och på kvällen blir det loppis i janstorp!

Vad har ni för planer i helgen? :)





  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0