Loppis hemmavid.

Idag är det Janstorp Loppis. En stor loppis som är varje år- runt samma datum som vi gått på i många år nu.

det roligaste är i slutet- då man får köpa en plastpåse för 10 kr och fylla den :)

Nästa år har vi gåavstånd ditt :) För vårt hus som vi köpt ligger bara några hundra meter därifrån :)
3 km från mamma och pappa, runt 1 mil till syrran och 28 min bilfärd till pernilla :)  ( jämför med nu 1.5 timme)

Så nu rensar jag för fullt här hemma! Fått ihopa en hel kartong med barnsaker och lite andra tavlor och stuff som jag tänkte Sara och Sofie kunde titta om det finns något dem vill ha :) Annars åker det till röda korset eller något!


Nej nu ska jag och Nathalie ta och bege oss med bilen. Hampus och pontus körde precis!

Får se om det blir några fynd idag- jag vill ha smidesaker som man kan hänga upp!

Hej så länge!


Kommentarer
Eva med Neo

Det regnade och mullrade vid öland när vi var uppe vid 5 o titta till vädret, så det blev en överrasknings tripp till ullared istället... :D

2010-07-17 @ 20:23:25
URL: http://underbaraneo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0