Dagen i Hässleholm

Idag tillbringade vi dagen i Hässleholm :) Lite vilsen utanför tåget - sara är lite vimsig ibland haha men vi hittade ganska snabbt åt vilket håll vi skulle gå!.

Efter lite tittande i affärer blev det sen dags för lunch!





Väldigt god mat!
Sen blev det ännu mer shopping.


 jag handlade bara detta med Sara- hon öste på!. :)

Hemma innan fem. blev det på skrivet en massa papper- bankärende, dagis, flyttanmälan osv. Så Hamp och jag tog bilen och utträttade dem ärendena!

Och nu sitter jag här och har skaffat en ny hemsida.. Den är inte enns påbörjar men ska se om jag kan fixa i morgon kväll med den.

Sen har jag suttit och tittar på vad det är för skillnader att ha enskild firma, eget företag och en hobbyverksamhet!

Det står nog ganska klart att jag har mitt fotande som en hobbyverksamhet för då kan man ta betalt upp till en viss summa utan att behöva skatta för det! Jag är inte ute efter att tjäna pengar direkt så då blir detta bäst. Men det kommer ju senare, kanske till hösten!

Nej nu ska jag gå ner till mina killar. Hampus vill ha macka :) Nathalie sover som en stock. Hennes ord idag har varit enbart MAMMA SARA BENJAMIN skrikandes som om vi vore döva :)

I morgon får vi vagnen såld, Soffan är såld! så det innebär tvätta och packa i morgon!

Om exakt en vecka flyttar vi! :)

nej nu blev det himla långt inlägg!  Vi hörs!


Kommentarer
Malin & Tuva♥

Låter som ni haft en toppendag =) Kram

2010-07-22 @ 06:21:18
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Sara

haha vimsiga sara här. Vilka fina bilder på Benji :) När och om du har tid, ork och lust får du gärna maila över de, gör inget att de bliir små :) Nu ska jag smsa dig och säga jag har tid för promenad. Kram

2010-07-22 @ 20:27:45
URL: http://stoltmammatillbenjamin.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0