Bra fotograf!

Ibland vet jag inte varför man inte kan kommentera mitt inlägg- då brukar jag få gå in på inlägget och publicera om det så brukar det funka igen.


Satt och tittade runt lite på fejjan och hitta en fotograf Philippe Rendu.  
Jäklar vilken grym fotograf må jag säga! Så avundsjuk man blir- vilken talang!

Den dagen ( vilket hoppas sker snart ) jag får större yta ska jag köpa mig ett studioset ( fyller snart åtr och ska önska mig pengar) ska jag slänga ihopa en fotostudio!
Någon som är sugen på att bli fotograferad då? Dem 5 första får fotas gratis ;) 






uppdatering- mitt i natten.. Kollar studioset- har sett ett jag vill ha...  Åhhh :) Vad jag vill! :)

Ett försök till fotostudiobild på käraste Alexandra 


Tyckte hon blev fin ändå min vän <3 hihi

Utomhusbild:



Nej nu säger jag godnatt! Hoppas ni hittar tillbaka kära läsare!





  
 




Kommentarer
sofie-mamma till liam

klart min Liam vill bli fotograferad :) kul att du börjat blogga igen. får se sen när mitt liv faller på plats igen om jag med börjar :)

2010-07-15 @ 22:56:57
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0