Vuxna kan visst åka pulka!

Igår frågade syrran om vi hade fått mycket snö..

Och visst hade vi fått det! Så pass mycket att man kunde åka pulka. Och efter någon få timme så var både sambon hemkommen från jobb och monika och magnus var redo för pulkaåkning!.
Åkte till fostavallen, först hittade vi inte dit så när vi väll hittade det hade solen gått ner och det började bli mörkt men några åk hann vi med- både dem små barnen och vi fyra vuxna :).

himla kul var det och nu inväntar vi tills vi är lediga allihopa igen så vi kan göra om det- fast på dagtid ;).

Efterpulkaåkningen åkte vi hem hit och lagade middag! Fläskpannkaka och sedan mot kvällen blev det chips och gott!.

Sen var det sängdags...



En liten bild på Hampus med sin moster... 
Han är väldigt glad för sin moster och det förstår jag det- hon kan busa på ganska bra ;).

Jag fick inkletat smör i mitt hår och ansikte, kanske för att jag kastade pannkaka på henne, men ändå  :)
Busig är hon hehe :).



Kommentarer
Malin och Tuva♥

låter som en skön dag =)

2010-01-06 @ 20:11:57
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Matilda [myphoto.blogg.se]

Åh, vilken mysig bild och det lät som ni hade trevligt!



Sv: Tack så mycket! Ja, hade gärna fotat dig! Du får säga till om du kommer till Norrbotten någon gång :-)

Mina foton är i det format jag fotar dem i, så antagligen är det kamerans format som bestämmer hur widescreen bilderna blir :-)

2010-01-07 @ 16:44:48
URL: http://myphoto.blogg.se/
Monika

Haha tack :D

2010-01-10 @ 19:25:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0