stackars mamma och pappa...

Så synd ommina föräldrar just nu.. Mamma gick och trillade i snön för snart en månad sen och skadade foten rejällt så hon haltar där hemma.. och min pappa blev opererad i veckan i sitt knä och är sjukskriven.. Så dem båda går där hemma med ont i varset ben.. =(

Hatar när man själv mår dåligt, elelr har ont, det är då man känner hur himla bra man har det när man är frisk!.

Efter vi var på Melvins dop
((( Finns bilder på dopet här under.
Eller så klicka på -Foto barn och vuxna så kommer det upp!.))

Så åkte vi till mina föräldrar. Robbi och Jessica var hos dem men efter vi hade fikat körde dennis- min bror och mamma in och lämnade dem i stan. Hampus följde med dem och jag nattade Nathalie ( mormor har köpt en spjällsäng) så jag nattade henne och sen var pontus och jag barnfria så vi bänkade oss framför tv:n. När mamma, brossan och hamp kom tillbaka hade dem med sig Pizza och hamburgare.. det blev hamburgare för mig, fre, lör och söndag. och fredagsburgaren vinner :) El maco från mc donals ;).

Sen efter maten körde vi hemåt.  Då jag plockade undan här hemma för i morgon
kommer det kontorsnissar och ska titta på vårt hus!. Så det blir mer städdag i morgon innan dem kommer.
Har nyss lagt upp bilder från som sagt dopet och från fredagen med Eva och Neo!.

Bild från ikväll.



Robbi, robban, robert. Bönan, ja han har många namn HAHA :). Tänka sig att denna "man" har (vi- ja mamma men jag bodde ju hemma innan) har varit stödfamilj till i 15 år!. Varannan helg!
Jäklar vad tiden går fort!.



Fotade mammas ros hon fått från ica.. Jag vill ju med ha en ros!! :)
Älskar rosor!.



Lilla Nathalie vet hur man håller för öronen när man inte vill lyssna :)


Nu kallar sängen!. Natti natt.



Kommentarer
Jessica♥Mamma till Leia

Om du vill ha en ros får du handla på ICA :-) Jag fick en rod därifrån..... ;)

2010-01-17 @ 23:14:34
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
sofie - mamma till underbara Liam

såååå söt natalie är :)

2010-01-18 @ 10:28:17
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
sofie - mamma till underbara Liam

stackars dina föräldrar! hoppas det går över snart.

2010-01-18 @ 10:29:09
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
Ida o Melvin

Den har redan parkerat brevid Melvin i sängen=) hehe!

2010-01-18 @ 12:20:28
URL: http://idachristensson.blogg.se/
Jessica♥Mamma till Leia

sv: Ja, de kommer nog va ovant i början men man kommer vänja sig som man gör med de mesta. :)

2010-01-18 @ 13:42:28
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
sofie - mamma till underbara Liam

han säger ifrån när han är redo. Liam är nog vldigt tidig... dom tyckte ju på dagis att han skulle ha blöja. men jag sa nej, eftersom han inte vill. då vill jag inte tvinga honom...

2010-01-18 @ 17:11:42
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0