Resumé av 2009

En liten resume från tidigare året 2009.

Januari:   Hampus började på barngympa med farmor!
Februari: Nathalie döptes och festen var för dem närmaste släkt och vänner.

Mars: Kommer inte på något..

April: Min vän Eva fick sin Neo då blev det mycket träff med dem!.
Även Niklas och Jessica fick sin dotter Leia.

Maj: Var inhyrd som fotograf på morsdag. En hel dag med mycket trevligheter!

Juni: Vi firade midsommar hos mina föräldrar och min faster med familj.
Dem sista dagarna bodde vi i husvagn- mys.

Juli: Vi köpte hus och flyttade till Höör!
Vi spenderade en heldag på Tosselilla med bad och karuseller.
Besök på skånesdjurpark gjordes också.
Vi gick på marknader.

Augusti: Jag fylllde 25 år och hade lite kalas för familjen.

September: Jag tauerade in ett hjärta och barnens namn i nacken.
Slutet av sep åkte jag och Pontus på kalas hos Alex uppe i Lindås. Några timmars bilfärd :)


Oktober: Pontus fyllde 25 år. Syrran fyllde 23 som hade kalas hos sig.
Hampus började Dagis!!

November: Nathalie fyllde sitt första år :)
Pontus och jag firade 5 år. Gick på rosabandet galan på arenan.
Pontus och jag åkte på en trevlig resa till Tyskland!


December:
Firande jul i MYCKET snö! Var i ullared. Och jualfton och nyår firades i trevligt sällskap!.


Resumé- 2009 fanns det inte tid för så mycket andra roligheter då all vår flytt till Höör tog mycket på allt.
Mycket energi la man ner på pappersarbeten, möten, hustittanden, all flytt och all renovering vi har gjort i huset hittenstills!.

Men att bo i hus och ha sommaren på landet- är helt underbart! Sola, grilla med vänner, plantera blommor, och bada i trädgården- det är helt underbart!.

Två bilder från sommaren 2009.
 

År 2010 blir det mycket mer som händer.

* nathalie ska börja på dagis.
* Jag ska skaffa jobb.
* Hamps ska gå på dagis fulltid.
* Vi vill gärna på utomlandsresa. ( gör det varannat år)
* Mer fototurer!
* Renovering av hus!

///



Kommentarer
Anonym

Så du blev kvar här ändå! :)

Trevligt.

2010-01-03 @ 18:44:34
URL: http://sebra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0