min sambo gav mig en chock!

Igår åkte jag till jobb, Pontus ringde mig på jobb och sa han skulle träffa Jonas och äta middag ihop med honom.. Ok sa jag då passar jag på att åka till min mormor och hälsar på under tiden. Men när jagt väl mötte upp Pontus fick jag reda på att han skulle stanna i stan HELA kvällen.. Jahapp! Åkte iallfall till mormor vid tre tiden.

 

Hon var på bra humör och det är jätte kul när hon är så.. På måndag ska hon in på dialys och stannar på sjukhuset till på ons så på tis ska vi in igen och hälsa på henne.
 Iallfall så vid fem tiden begav vi oss från lille mormor..  Hade under tiden hos mormor bestämt träff med Eva!

Så bussen tog oss dit och vi var framme vid halv sju!. Det var mycket länge sen vi träffade familjen så det var riktigt roligt! Neo hade fått massa roliga leksaker och det gillade Hamp mycket :).
Neo hade även en hoppgunga och det gillades jätte mycket av både Neo och Nathalie :)

  

Pontus kom sen vid tio?, och hämtade oss och då fick jag en chock!
Jonas hade fixat håret på Pontus...

AND I HATE IT!!!!



Tog en bild på nathalie för hon hade så söta toffsar i håret och pontus tyckte hans frilla skulle vara med..
Han tycker den är cool....
Och vi ska på dop på söndag...
Wiihhoooo...



Slänger in en bild på Nathalie istället! Tur man har något sött att titta på här hemma :)

Ska berätta med att jag bakade scónes till frukost idag och gick och handla gott pålägg och ny te och jucie.
 Nu ska jag baka evas kaka hon gjorde igår :)!.

Hejsvejs!



Kommentarer
nyfiken läsare

Nathalie är söt som socker och jag håller med dig angående Pontus frisyr :S

2010-01-10 @ 18:14:04
Malin och Tuva♥

tyckte hans frisyr var snygg... :)

2010-01-10 @ 18:28:36
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Eva

hahahaa.. Cool frissa ju :P Och sötisen nattis är bedårande i sina toffsar ju. Så underbart att få träffa er igen... Och när jag förstorade upp bilden du tagit på Neo i sin hoppgunga så fick jag en schock, Neo såg ju precis ut som min bror när han var liten... :P hihi... Kramis

2010-01-10 @ 18:36:00
Jessica♥Mamma till Leia

hehe. Lite unik frisyr måste jag säga! Kan inte vara skönt nu på vintern....



Söta Nathalie..

2010-01-10 @ 22:05:14
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Pernilla

Hihi klart vi kommer. Ska se när jag kan ha dom nästa gång. varför klippte han sig så? Haha galen. Sååå söt hon va i sina tofsar =). Kram

2010-01-10 @ 22:07:56
URL: http://pernillaagrenn.blogg.se/
sofie - mamma till underbara Liam

förstår att du fick en chock ;) men Natalie är ju söt som alltid.

2010-01-11 @ 09:14:15
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
stolta farmor

Undrar hur min son tänkte när denna frilla kom till.Håller med om att Natahlie är som en sockertopp i sina toffsar.Underbara vinterbilder Diana,kram från Mig till Er alla

2010-01-11 @ 11:52:10
Matilda [myphoto.blogg.se]

Underbart sött porträtt på lilla Nathalie! :)

2010-01-11 @ 20:23:24
URL: http://myphoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0