Inte är det vårvärme precis.

Nej för här har vi -6 grader.. Vet att många har det kallare men jag är känslig mot kyla :)

Jag skulle ju ut idag och fotografera.. mmm det var jag också.. i 20-30 min sen frös fingrarna - även om min älskling hade varit så gullig och köpt nya vantar till mig. Men jag måste nog inskaffa battierivantar som man kan värma upp :).. Finns det egentligen?

Fick några enstaka bilder utomhus och sen när vi kom in i värmen blev det lite lek med kameran.

Utomhus:

( bilderna är klickabara för större format)

  




Inomhus:

 
 


" Liten test bara med cdskriva och apelsinerna.".


Lite prylar man kan hitta i ett pojkrum ;)


 

Nu ska jag och sambon se en film om 25 min. Så nu ska jag hoppa in i duschen!

I morgon blir det porträtt bilder gissar jag på!.

Natti natt alla läsare!





Kommentarer
Jessica♥Mamma till Leia

Är inne på svart o rosa faktiskt. Men kan inte bestämma mig för en design.. :(



Fina bilder.! Det med foliepappret läste jag att hon andra tjen gjort. Smart. :)

KRAM

2010-01-07 @ 23:25:11
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Jenniies Fotoblogg

Svar; Tack så jättemycket :)

2010-01-08 @ 08:34:26
URL: http://jenniiesfoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0