Dagen då det hände mycket!.

Idag har det hänt mycket! Men jag har inte uppdaterat sen i går morse så jag berättar först om går dagen!

Iförgår var vi ju och badade med Sofia och Lilja. Som nästan ALLTID så glömmer jag något där. Igår var det plånboken. En pling ner till badet och jovisst hade dem den där! Sån jäkla tur!! Sist var det min cyckelnykel!.

Efter dagis, hämtning av plånbok, handling av fika, sen kom Sofia och Lilja på FIKA! Fast det hann inte bli någon fika! Det blev massa prat i stället  :) Men det är trevligt det med :).

Sen åkte dem hem och vi åt middag med sambon och sen tvättade jag efter barnen lagt sig..
FREDAG, idag började dagen
 08,00 DAGIS
10.00 kom LILJA då jag skulle passa denna söta tjej!
Nathalie och Lilja lekte så fint på Hampus rum!
Sen tog vi på oss och handlade snabbt innan vi skulle hämta Hamp!
11,00 Hämtade jag och töserna Hampus.
12,00 Kom Jessica med Leia och Malin med Tuva.
 
det blev fika för gästerna och mat för Lilja + mina två barn!
Spagetti och köttfärsås! Men barnen spannade givetvis på kakorna så lite mat och lite kaka blev det! :)

Sofia kom och hämtade Lilja, och vi andra begav oss till badet!
Malin hade sin undervattenskamera med sig- skit coolt =) Men tyvärr fick jag ingen bra bild på Nathalie men däremot Tuva tror jag fastnade bra på bild :O).

Efter allt bad, har nu tjejerna kört hem och jag är hemma igen med mina två mysbarn!. Inväntar sambon och ikväll blir det hemgjord pizza!

Tog fina bilder på badet idag men tyvärr har min kamera gått i sönder så jag kan inte sätta in min usb kabel så jag får allt vänta tills jag får fatt i ett minneskort att sätta in i datorn.+ att jag lämnar in min kamera på lagning- har tagit drulleförsäkring på den så det vill jag ha fixat!.

Så mycket text i dag och tyvärr inga bilder..





Kommentarer
Malin & Tuva♥

Nu e de bilder på min blogg :)

2010-01-29 @ 18:20:22
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Sofia & Lilja!

Tack för passningen! :) Bara hojta till när du själv behöver barnvakt.

2010-01-29 @ 21:36:12
URL: http://sebra.blogg.se/
Sofia & Lilja!

Sv: Självklart gör alla det som känns bäst! :)

Men det är kul att veta hur andra gör. Ses i veckan?

2010-01-31 @ 11:29:15
URL: http://sebra.blogg.se/
Sofia & Lilja!

Okej, kul att bada tillsammans hela familjen! :) Men vi kan ju ses nån av dom andra dagarna och fika eller bada eller nåt :)

2010-01-31 @ 11:44:32
URL: http://sebra.blogg.se/
Sofia & Lilja!

Sv: Dom är så söta dom små! Lilja är oxå galen i skor. Gärna pappas skor :) Hon har gömt en av sina stövlar nånstans och jag kan verkligen inte hitta den! Jäkla unge! :)

2010-01-31 @ 12:34:05
URL: http://sebra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0