Lördagen blev inte som tänkt

Lördagen blev inte som det var tänkt. Både på gott och ont. Barnen börjar på det nya dagiset på måndag och nu är allt inhandlat till dagis. Alla höst kläder , regnkläder, och till och med vinterkläderna. Stoppat ner nathalies blöjor och namnat alla kläder! Inhandlat skor till damen och även höstskor till henne. Ja redo för att börja på dagis- ska bli kul och intressant på måndag! Kylen är nu fylld på kött och hädan efter ska jag månads handla där :-) i husmanslådan som jag valde innehöll 2 kg korv, 2kg färs, 1 kg snitsel, 1 kg kassler, 1 kg kotletter, och 1 kg skinkgrytbitar :-) . Annars så har pontus varit jätte duktig, hållt på med golvet i verkstaden och när jag gick ut och titta fick jag en chock- vad hårt och snabbt han hade jobbat. Han har tagit upp allt trägolv och ska sen lägga betonggolv! Vilken duktig sambo man har :-) . i morgon kommer svärföräldrarna hit och då bjuds det på köttfärslimpa hade jag tänkt ! Ska även åka in om syrran och ge hennes katt mat och lite sådant. Så ser våran söndag ut! Åh glömt berätta, utav syrran och mormor har jag fått en stor reflexskärm :-) . Ska se om jag kan fota lite i morgon, på allt möjligt! Längesen sånt kom upp på bloggen! Nu är klockan över ett- godnatt!


Kommentarer
jessica

hej..jag vill ha designen du har lagt ut på bloggdesign...den är sååååå fin...men jag behöver hjälp med att få bilder och så + texten på rätt plats..kan du hjälpa mej med det!!! jag har betalt designen redan...mvh jessica

2010-08-24 @ 10:40:33
URL: http://mammasevigakarlek.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0