dagen börjar tidigt!

Vaknade till redankl 8 av en mardröm.. Tänkte jag skulle gå upp och ha det lite tyst och skönt innan barnen vaknade men när jag gick ner för trappan hörde jag Nathalie ropa MAMMA. Försökte smyga tyst men då skriker Hampus- mamma jag är blött.. Kissat i sängen- hurra.... Köpte såna där Huggies sängunderlag för nattolyckor- perfekta är dem! 7 st för 99 kr på ica! rekommenderas!

Iallafal klockan är lite över nio och nu drar vi till Ystad- tänkte storhandla rejällt.. Tömma kontot på ca 3000 kr? Ska bli spännande och se vad allt kostar som jag vill köpa hem till skaffariet, frysen, kylen, tvättmedel tandkräm och allt vad det heter.

Sen när vi kommer hem ska det packas upp- äta lite lunch och sen ska jag gå ut till min lilla stuga och koppla in min dator och fixa lite med bilder..

så jag LOVAR- ikväll kommer bilder :) På lite allt möjligt!

ses sen!


Kommentarer
Sofia

Hehe, vi var där mellan ca 14.30-16.30.

Hittade lite saker till barnens rum, och annat skoj. Men hade inte pengar till allt vi ville ha, för då hade det gått på typ en miljon! ;)

Vi får ses snart! kommer gärna till dig en dag, och hälsar på.



Kram.

2010-08-05 @ 10:06:15
URL: http://sebra.blogg.se/
Ida o Melvin

Åhh ja lite bnilder hade vatt kul=)

2010-08-05 @ 15:11:10
URL: http://idachristensson.blogg.se/
sofie-mamma till liam

:) söta ungar :) hur går det annars för hampus ananars? med blöjan? vi måste snart ses :)

2010-08-05 @ 21:52:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0