skrivare.

idag blir det shopping av skrivare!!

Finns nu ett antal tillfällen som vi skulle behövt en skrivare så ikväll åker vi och inhandlar en.
Har haft en sådan där multifuktion men efter jag skulle buta patron så ville det sig inte och jag har ett jäkla humör när det inte funkar så det resulterade men en skrivare i 10 delar.

Nu gör vi ett nytt försök :) ska köpa en sådan som även kan skriva ut foto så får vi se hur bra det blir- står mellan dessa två.


 
Annars gick det jätte bra för nathalie idag! jag bara pussa på henne och sen sa hejdå.. gick skitbra och när jag kom dit sken hon upp och sa heeej :).

Annars har jag inte så mycket mer att säga än att idag blir det hemlagad fiskgratäng och sen förhoppningsvis mäcka med den nya skrivaren  * längtar *  har en del saker jag vill skriva ut- en massa olika saker :).


Kommentarer
Malin & Tuva♥

Jag köpte jackan i butiken för 100 kr på rean. så de e billigare i affären men där var inte många kvar ute på burlövscenter där vi var..



Jag har bara fått 2 gånger från buzzador så du får nog snart nått du med tror jag. du håller väl koll på din mejl för dom skickar dit om där finns en kampanj som passar dig. =)



Kramis

2010-04-09 @ 19:23:41
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
♥ Fotograf & Makeup Artist Linda-Pauline

sv; Tackar<3 :) Ja mer sånna blir det verkligen!

2010-04-10 @ 10:36:31
URL: http://lindapauline.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0