japp japp japp!.

Så har jag precis beställt ett nytt objektiv till min kamera! Det är ett objektiv Sigma 17-70mm som jag hade innan men råkade ta sönder, som jag saknat objektivet!! men nu hade jag 3200 kr över "som det kostar" så nu inhandlade jag det!!

Nästa gång jag får dem pengarna över ska det inhandlas en hemmastudio.. Det hade varit skit fräckt :)- synd man inte kan hyra såna istället :/ vill ju bara mest testa..

Usch vad nathalie hostar- ska upp och ge henne lite medicin.. Annars händer inte mycket i veckan förutom att jag nu väntar på paketet och mitt körkortstillsånd! Har det inte kommit till i morgon så ska jag ringa transportstyrelsen IGEN!

nu tackar jag för mig och säger Godnatt!

imorgon kommer lite foton!.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0