huvudvärk

har himla ont i huvudet, vet inte varför...

Igår kom syrran hit, blev grillning på kvällen och sedan spelade vi spel :)

idag på morgonen gick vi och lämnade barnen på dagis och dem hade nog saknat dagis båda två, undertiden gick jag och syrran och åt god frukost och hade det mysigt bara hon och jag!

sen städade vi i våra bilar och sen körde vi och hämtade barnen på dagis och åkte till hässleholm där det blev lite klädshopping till hampus och nathalie men även till lilla amanda hittade jag en body och även till pernillas bebis :).

nathalies kläder.
Hampus fick massa strumpor!
såna trekvarts byxor har nu nathalie i 5 olika färger :).

kläderna som ges bort visar jag inte idag :).
imorgon är det tivoli med barnen, pontus och jonas och på lördag ska barnen och jag dit med sara, benji och amanda :) då kommer även barnens morfar hit och ska hjälpa pontus med att fixa huset!

vi hörs i morgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0